Sammanfattning

 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Japp, jag besökte kroatien, montenegro, Bosnien & Fuerteventura och jag blev 18 år. 
 
 
 
Höll du några av dina nyårslöften?
Jag minns inte ens om jag hade några nyårslöften, men antagligen inte. 
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Nej.
 
Vilka länder besökte du?
Spanien, Kroatien, Montenegro & Bosnien
 
Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? 
Jo, jag vill ha körkort och en bil!
 
Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
18.6 - 2012
 
 
Vad var din största framgång 2012?
Att jag äntligen började förstå mig på min kamera. 
 
Största misstaget? 
Att jag inte tror på mig själv tillräckligt.
 
Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Nej, inget annat än förkylningar och feber.
 
Bästa köpet? 
Alla kamera tillbehör och min externa hårddisk.
 
Vad spenderade du mest pengar på? 
Antagligen kläder (klänningar)
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Stunden när jag fick veta att jag klarat alla studentskrivingar jag skrev på hösten. 
 
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? 
Haha, måste väl vara gangnam style och skyfall. 
 
Vad önskar du att du gjort mer? 
Lagt ner mera tid på skolan. 
 
Hur tillbringade du julen? 
Med både min familj och Simons. 
 
 
Blev du kär i år? 
Fortfarande kär i Simon. 
 
 
Favoritprogram på TV? 
Hollywoodfruar (skämskudde..)
 
Bästa boken du läste i år? 
Ojj, jag läste om Bingo RImérs En flickfotografs bekännelser fortfarande en stor favorit! Men också 3096 dagar Om Natascha Kampusch. 
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
På riktiga dagen (8 November) hade jag släktkalas och den 10 November firade jag med alla mina vänner! Först med förfest hemma hos mig och sen drog vi på krogen! 
 
Hur skulle du beskriva din stil år 2012? 
Klänningar! 
 
 
 
Vad fick dig att må bra? 
Vänner, Familj & pojkvän. 
 
Dog någon du kände? 
Ja. 
 

Vem saknade du? 
Gamla mommo förstås, men annars hade jag alla runt om mig. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0