Jag är tillbaka

Tog en liten bloggpaus och lade all min fokus på studentskrivningarna. I fredags skrev jag det sista så nu är det ÄNTLIGEN ÖVER! 
Det känns så härligt på samma gång som man är rädd för de preliminära vitsorden, ständigt funderar man på om man klarat studenten eller inte. Nåja, det går som det går. 
Annars har jag även klarat teoriprovet, känns underbart! Hoppas bara på att uppkörningen går bra också! 
I morgon har vi ABI en utekväll med följd av krogen, kommer vara underbart att kunna fira tillsammans att studentskrivningarna är över! 
Sen på torsdag sticker familjen Johansson tillsammans med familjen Strömfors + Simon&Rasmus till levi för att skida slalom och sola i backen! 
En snabb uppdatering om vad som hänt/händer i mitt liv för tillfället. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0