Ture fastnade på kroken..

 
Krok. Ture. Skrik. 

Ja det var ingen vacker syn. Simon hittade Ture liggandes på en stol med en krok i munnen. Paniiiiik!!!
Simon kämpade med att få bort kroken medan Ture skrek och hade tårar i ögonen. Det tog ett tag, mycket skrikande och en ledsen katt innan kroken låssnade ur munnen. Då kändes allt som en lättnad igen, men jag var redan för chockad och plötsligt svartnade allt framför ögonen på mig och jag kände hur kall jag blev. jag var tvungen att ligga ner, Hela rummet snurrade och jag såg flera lampor trots att det bara finns en.
 
Men temperaturen i kroppen har stabiliserat sig nu och det börjar bli dags att baka inför morgondagens tjejkväll. 
Lillen verkar ha klarat sig bra trots allt och ligger och vilar sig under köksbordet. 


Kommentarer
Olivia

mår den han bra nudå?

Svar: Jodå, lika lekfull som innan :)
Fanny Johansson

2012-10-06 @ 10:04:42
eantonia

Va söt kisse! :)

2012-10-31 @ 14:36:11
URL: http://eantonia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0