We must stand together

Som den fotonörd jag är har jag exakt 26 ramar i mina skåp. Svarta, vita, stora och småa.
Tänkte göra nytta av dem och hänga upp dem, men jag äger ingen hammare,
såå som så tjejaktig som jag är tänkte jag med fötterna, mina heels!
Tog tag i den närmaste skon och började klappa till spiken.
Och visst den gick in i väggen!
Så till alla er fotonördar med heels eller icke fotonördar, har ni ingen hammare så kan jag föreslå att ni tar fram era heels och smäller till!

 

( Sen har jag fått nickelbacks låt på huvudet, damn I hate them. ) därav rubriken.

 

Har fått upp två ramar i kväll.
På mig & Simon.

 



Kommentarer
Sofia

Har du slutat shoppa?

2012-01-25 @ 20:41:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0