Lördag & Söndag

Gårkvällen spenderades med Louise & Michelle.
Vi började med att göra tortilla hemma hos mig, sen blev det jacuzzi och så cyklade vi in till stan.
Plötsligt hittade vi Kevin & Marcus och pratade lite med dem innan vi åkte iväg till ABC sen tillbaks in till stan och sen vidare till Rasmus.
Idag cyklade vi hem från Rasmus och härregud vad tugnt det var.
Men det blev jäkligt gott med Bacon när vi kom tillbaks hem till mig.
Efter att Louise & Michelle åkt hem somnade jag i ca. 3 timmar och sen gjorde jag
Makaroner med tonfisk och saltkurka! Så jäkla gott!

Dessutom har Ida kommit hem tillbaks! Fyfan vad bra!
Och jag tror att jag har bestämt mig för att bli mörkhårig igen! Det känns som om det passar mig bättre.
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0