Kameran

Har äntligen börjat komma igång med kameran, idag köpte jag ett nytt minneskort, hade inte riktigt förväntat mig på att det skulle kosta så pass mycket som det gjorde men det var ju trots allt ett måste köp.
.
Hade inte riktigt heller tänkt att det skulle vara så mycket nytt jag behöver lära mig men det ska nog gå bra. Fick lite problem med ett objektiv jag nästan vart 100% på att det skulle fungera till kameran inte fungerar så kommer bli att jag måste inhandla ett nytt objektiv inom en snar framtid.
.
Ovanför ser ni i alla fall en bild jag tog med kameran för sådär ca. 10 minuter sen, ljuset är lite konstigt men what the fuck det är första gången jag provar kameran på riktigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0