Jag har fått jobb!

 

Idag efter skolan stack jag på lite shopping in till stan. Hittade underkläder & tre tröjor, och jag är så kär i stjärnor. Allting med stjärnor på är så fint.

 

I alla fall efter shopping en stund hämtade Mamma upp mig och vi åkte iväg till Vasklot, där jag hade en jobb intervju. Fick just också veta att jag fick jobbet! Jag är så grymt glad!

 

Jobbet handlar om att jag ska fotografera, jag ska få fotografera till ett företag som ska ha sina bilder upp på långtradare. Vilket betyder att mina bilder kommer att åka runt i norden, vilket jag tycker är jätte roligt.
Det kommer att ta tid med att få de perfekta bilderna och med att redigera allting och flertal möten men det kommer att vara så spännande och jag kommer troligtvis att lära mig massor på vägen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0