Canonisten har gått och blivit med mark

Ni kan tänka er att ni vunnit på Lotto så glad är jag just nu, för jag har gått och fått en Canon eos 5D mark II.
Tror ingen kan förstå känslan ja känner just nu förutom en äkta canonist.

 

Jag har länge ägt en Canon eos 450D i ca. 4 år, och idag bytte jag upp mig till en Canon eos 5D mark II.
jag är så lycklig att jag skulle kunna gråta, låter säkert riktigt löjligt men det är sant.
Har väntat på detta ögonblick sedan ett år tillbaka.

 

I morgon har jag också min första riktiga arbetsintervju någonsin.
om allt går bra kommer jag att kunna berätta min hemlighet som jag gått och bärt på i ca. 2 veckor.

 

Här har ni min nya älskade Canon eos 5D mark II

 

Bilden tagen med iphone4 & Instagram

 

Den är min, bara min.



Kommentarer
Linnea

Vill bara säga att du är riktigt bra på att fotografera och så har jag några frågor till dig:

Varför började du fotografera? Och vad är dina framtidsplaner?

2011-11-14 @ 18:25:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0