Nyårslista, Året 2011

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Ja, jag har gjort ganska så mycket faktiskt, tyyp jag träffade Simon för första gången i år,
ja i år har det hänt ganska mycket. Jag har vart till UAE, Turkiet & Portugal bland annat.

 

Höll du några av dina nyårslöften?
Då ska vi se här...
Äta mindre godis – Hm. Nej, har nog börjat äta mera godis.
Följa mina planeringar bättre – Skulle inte tro det...
Fotografera mera i min vardag - Njaa, det har jag väl lyckats att uppfylla i alla fall.

 

Slutsats – Jag har i princip lyckats med ett löfte, annars ser det ju ganska så dåligt ut.
Men jag ska inte ge upp! Får väl fortsätta att försöka på mina gamla löften!

 

Är det något du saknade 2011 som du vill ha 2012?
Jo, Utlandsresor, Kärlek & många skrattstunder.

 

Vilket datum från 2011 kommer du alltid att minnas?
eehm, jag vet faktiskt inte. Kanske. Nej. Jag har ingen aning.
Dessutom är jag så dålig på datum.

 

Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Ojj, Jag måste säga att våran (Heidi & Johannes) spontana resa till
Åland klockan 02.00 på natten var någonting jag alltid kommer minnas.
Förstås mina resor, Som Dubai, Skulle jag så skulle jag direkt flytta dit! Eller Turkiet,
med spontana strandnätter eller Lissabon resan med mina bästa vänner.
Sen var det ju hela sommaren som var bra. Jag fick upp mer intresse för fotograferingen än någonsin.
I och med att jag fotograferade till företag.

 

Vilket var ditt bästa inköp?
Lätt fråga! Min Canon eos 5D mark II!
Sen så fick jag väl iphonen i Januari tror jag också.
Men Kameran är nog absolut det bästa köpet. Fyfaaaaaan (ursäkta ordvalet)
den är så jävla (ursäkta ordvalet) bra.

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Ojj, Det måste nog vara Klänningar & Skor.
Inom mig finns det ju en liten shopaholic.
För hur kan man inte älska klänningar?

 

Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2011?
åååh, Jaaa, det var en bra fråga.
Det blir nog en låååång lista.

 

Mådde du bättre eller sämre under 2011 än vad du gjort tidigare år?
Ja. Eller Nej. Jag vet inte.

 

Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Jo, Skolan.
Jag är väl inte direkt den smartaste eller den som vill sitta framför sitt skrivbord och läsa, läsa, läsa.
Jag är nog mer en person som vill göra saker. Alltså som arbeta. Det passar mig så mycket bättre än skolan.

 

Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Nedvärderande tankar om mig själv, grubblerier och oro över saker.

 

Blev du kär?
Jadå. I Simon såklart.
Och i min Kamera såklart.

 

Vilket program har varit det bästa på tv?
Haha, ooojjj, jag vet faktiskt inte.

 

Vilken var den bästa boken du läst under året?
Undrar om jag detta år ens har läst ut en hel bok. Men Jo det har jag faktiskt.
Bingo Rimér - En flickfotografs bekännelser.
Den var dunderbra! Måste läsa den igen.

 

Vilken var din största musikaliska upptäckt?
hmmm. Jaa Gotthard var en stooor musikalisk upptäckt. Sen Sabaton.

 

Vad gjorde du på din födelsedag?
Minns inte? Haha.

 

Hur skulle du beskriva din klädstil?
Tjaa, det är väl det vanliga.
Klänningar, strumpbyxor, converse eller högklackade.
Jag hatar byxor.

 

Vad fick dig att må bra?
Skrattfyllda stunder!

 

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Det är väl kanske lite svårt att svara på. Men jag hoppas på att jag kommer resa mycket,
upptäcka nya saker, och så vidare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0