Vad ska jag göra efter studenten?

 
Dagarna går så himla fort just nu, och nedräkningen inför penkkis har börjat! 
Med endast 23 dagar kvar så ska man hinna med alla skolarbeten på samma gång som man ska planera penkkis. Och på samma gång ska man komma ihåg att njuta av allting som händer och ta på vara allting eftersom detta är en tid i livet som vi inte kommer att få leva om. 
 
 
Jag fick en fråga om vad jag ska göra efter studenten. Och om jag ska vara riktigt ärlig har jag ingen aning. Jag vet inte om jag vill studera eller vad jag skulle studera till? Jag vet ju inte ens om jag kommer att klara studenten? Jag är trött på att studera, jag vill göra någonting nytt och spännande på samma gång som det känns väldigt tryckt att få en utbildning. 
Jag har alltså ingen aning på samma gång som jag har drömmar om någonting helt annat än studieliv. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0