Mål för 2013

 
I år har jag inga nyårslöften bara mål inför 2013.


Ta studenten
För mig är det nästan ett under om jag klarar av studenten eftersom gymnasiet verkligen har (är) varit tufft för mig. Men med lite tårar och svett ska väl jag också få den vita mössan hoppas jag.
 
Åka till Paris & Santorini
Enda sen jag var mindre har jag alltid velat åka till Paris. Skulle vara dunder roligt om jag fick chansen. 
Men sen finns ju även Santorini, paradiset dit vill jag också åka! 
  
Spara pengar 
Någonting som jag absolut inte är bra på är att spara pengar. Men jag har i alla fall blivit bättre.
 
Ta bilkörkort 
Om det är någonting som jag saknar är det körkort.. 
 
Köpa bil 
..Men vad gör jag med körkort om jag inte har en bil.. Att få ha en frihet att kunna åka runt och fotografera på spännande platser när jag vill. Det skulle vara lycka. 
 
 Skaffa egen studio 
Det vore ju en stor dröm om jag under 2013 skulle hitta en perfekt studio!
 
Bli med företag 
Det säger väl sig själv. Om jag inte studerar vidare förstås. 

Där hade ni mina mål för 2013. Nu ska jag återgå till köksbordet som svämmar över med skolböcker. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0