7 fakta om mig.

Blev utmanad av Fanny Med att berätta 7 fakta om mig själv.

 

 

1. Sen jag var liten har jag alltid vart rädd för vatten & Is.
Jag har aldrig vågat hoppa från höjder ner i vattnet och hatar att ha mitt huvud under vattenytan.
På vintern hatar jag att gå på isen ifall jag skulle braka genom.

 

2. Jag har aldrig haft hål i mina tänder

 

3. Trots att jag har åkt flygplan massor av gånger har jag fortfarande en grym fobi och ångest.
Jag hatar allt med att lyfta, vara i luften & landa.
trots att man ska vara tryggare i luften än på marken känns det för mig mycket otryggare.

 

4. När jag var mindre hade jag tandställningar först hade jag flera tandställningar för att mina tänder var sneda.
sen fick jag en tandställning för att min tunga inte låg rätt i munnen.
Och den hjälpte inte heller eftersom min tunga fortfarande ligger på fel ställe.

 

5. När jag ställer min telefon på alarm lägger jag den alltid på ett ojämt tal som 06.03.

 

6. Jag är tokig i choklad.

 

7. En av mina största drömmar är att flytta till ett varmt land och bo i en skyskrapa.

 

 

Eftersom många redan är utmanade utmanar jag dem som vill.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0