Frågor & Svar



Det hela började egentligen med att jag & Louise var inne i stan på Arnold´s och åt tonfisk bagels medan vi pratade om pojkar och allt annat vad man nu brukar tala om.
Plötsligt utbrast hon "Du skulle på riktigt behöva träffa Simon ni skulle passa så bra ihop" Hon visade hans facebook sida men mera än så blev det heller inte fast hon talade om att lura ut oss på blind-date.
Senare blev det även på tal om samma sak men fortfarande hände inget.

 

Men sen en helt vanlig kväll på sommaren (10 Juli) var Louise ute vid Simons villa medan jag var hemma hos Michelle med några av mina vänner vi satt och skickade sms och jag ojjade över att vi inte visste vad vi skulle göra men då kom Louise på den smarta idéen om att vi skulle åka dit. Jag sprang upp på Michelles rum och rotade i hennes garderob tills jag hittade en klänning jag ville ha på mig. Sen hoppade vi in i bilen och körde dit. Och det var första gången vi såg varandra trots att vi ändå förrut hade vart på samma fest.

 

Efter det blev det bara mer och mer fester vid hans villa, vi var väl där nästa varje helg och han började prata med mig eftersom jag var alldeles för blyg för att prata med honom. Sen träffades vi även i stan en gång när de var ute på krogen och vi cyklat in till stan. Kvällen slutade med att vi tog mina cyklar och cyklade iväg till Rasmus lägenhet. Där efterfestade vi tills vi somnade.

 

Efter det blev det bara att vi spenderade mer och mer tid med varandra och till sist blev det vi. :)

 

Hur han fick mig på fall, jaa, kan väl erkänna att det inte var så svårt. Jag fick upp ögonen för honom direkt, Det var någonting med hans skratt och hans leende och hela hans personlighet, han var bara för mysig. :)

 



1 Oktober 2011

 

Det är så mycket att jag inte vet var jag ska börja.

Men några bra saker är att han är omtänksam, får mig att skratta,

gör mig lycklig, skickar små gulliga sms och gör mig pirrig på ett bra sätt.

 

 

 

Ungefär 6 månader.

 

 

Nej, det gör jag inte jag brukar bara vara där väldigt ofta.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0