Canon EF-S 60mm/2,8

Eftersom att min gamla kamera (Canon 450D) inte används och jag inte har någon nytta av ett objektiv som inte passar till min nuvarande kamera (Canon eos 5D mark II) tänker jag sälja det.

 

Det har länge stått i kamera väskan och jag har inte vart riktigt säker på om jag vill sälja det eller inte (stor kärlek).
Men eftersom jag ändå inte har någon nytta av det, kan någon annan få det lika bra i stället.

 

Objektivet är i bra skick.
Objektivet har vart min stora favorit och är ett super bra objektiv att fotografera macro med och även porträtt fotografering.
Om du är intresserad kan du kontakta mig på [email protected] eller bara skriv en kommentar


Kommentarer
emma

Hehe ja kommenterar här å, ha skicka på fb men e rädd att du int sir de å hinner sälj de åt nån annan :D

2012-06-20 @ 09:45:24
URL: http://eemmas.spotlife.se
felicia

va ska du ha fö e ?:)

2012-06-20 @ 10:58:18
natasha

Va ska du ha fö a då? :)

2012-06-20 @ 18:01:56
URL: http://naschon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0